@Yumi_M_official -

Credit me if you use this out of the collab#Mybackground #fridayswithsketch #100PercentSketch@sonysketch‬ I actually like this background 😂 i don’t know why #backgroundchallenge

Yumi Moon
@Yumi_M_official -

Haha yes I know those exist but that my drawing works like that is kinda cool 😂 thank youu ‪@Fyly_chan

Fyly-Chan(PD senior officer)
@Fyly_chan -

Ahhh do u know this pics where u look at and u start relaxing? This is one of those. Awesome.

Yumi Moon
@Yumi_M_official -

Okayy, please credit me tho! ‪@O_Narcisista

ᏆᔑᏞᗩᑎᗞ
@Raichu_And_Me -

https://sketch.sonymobile.com/feed/bbfca3c1-403c-4695-8836-3fed638eabef Please ... help me get to the Trend!/Пожалуйста... помогите попасть в Тренд!

CATCUSUNICORN
@CATCUSUNICORN -

Are you kyutie fan on youtube?cuz she had the same background before but just in white

Lørd Vøldêmémē
@the_22nd_pilot -

Makes me think of Stranger Things

🌺LepinKawaii🌺
@Pink_Fire_Witch -

This background reminds me of stranger things haha, I liked it

Neha Iqbal
@neha_51 -

@Yumi_M_official‬ congrats for being featured!!! 👌👍😊

🎡Lk🎡
@lakshika -

Beautiful 😍😍😍👍💟💟💟💟💗

Mary 🎨
@Mary_sketch -

Cool 😘 congrats for being featured!

Sony Sketch
@sonysketch -

Congratulations! ✨ Your sketch has just been featured.

KruelaDeSavić1989™
@KruelaDeSavic89 -

Thank you, because collaboration is big so it can't open on my side :/

Spikey Bunny
@Spikey_Bunny -

@Yumi_M_official This is a wonderful background!!! 😍

Yumi Moon
@Yumi_M_official -

I already have a boyfriend thanks tho ‪@___CAT___DEBKA

Заброшеный аккаунт ночной звезды
@___CAT___DEBKA -

Я знаю ты сейчас скажешь зачем , это ерунда Сегодня в полночь, твоя любимая половинка поймёт насколько сильно любит тебя, что-то хорошее произойдёт с тобой завтра с13:00-16:00 часа. Если эта цепь оборвётся, то ты встречаешься с 10 проблемами на протяжении 10 лет. Завтра утром человек, который тебе нравится, признается в любви. Завтра твой наилучший день . Если ты до 00:00 не разошлёшь эту запись 20 людям, то твоя история любви закончится. Это не прикол и не ложь.( просто копируй и вставляй (прости но я сама в это не верю)

✨Diannes Elaida Centauri✨
@DEC -

Yeah it's weird, I like it too! Maybe it's because it's awesome 🤔