💋TeddyBear💋

5 days ago

Sum 2 post cuz ar5 blok

648 likes 29 comments
Animal army 😺
2 days ago

Following her instincts, mmm?

▄︻̷̿┻̿═━一 ‪▂▅█▓░ŤęćhñøŔēvõlüţîøń░▓█▅▂
4 days ago

So i read the first the of your bio, now im gonna hang myself uwu👌

❤Kawaii~Chan❤
5 days ago

Documentary: As u see the very fierce Grizzly Bear fish for her food, she does it only for the survival of the best :3 xP

ImCookiez (>♡.♡)>
5 days ago

‪@💋TeddyBear💋‬ Pls oc ref I wanna do fanart

ImCookiez (>♡.♡)>
5 days ago

hey make an oc ref I wanna draw u

ƏĐĐ ~♡ƏĐЧWØŔŁĐ FÀŇ♡~ ~Head o' EFPT~ ~Member of SRET~
5 days ago

‪@RainbowUniKittyDragon🎨‬ how about you shut the hell up and go somewhere else because this is not disgusting, its cute. She can draw better than you. And you know that for a fact.

_
5 days ago

No..nemo...

▪□《Shinku》□▪
5 days ago

OMG THAT IS SO CUTE!!!YOUR AN AMAZING ARTIST!!!!

Angie Moore
5 days ago

Is that a fish?

FOXY COOL
5 days ago

Wow cool big hot boobs yaarr

Wolf Draw Paw
5 days ago

OMG so kute how do you get the lines so smooth?!?! ♡♡♡

Dr.Dragon
5 days ago

This my fish bitch

♥♡lotty™♡♥
5 days ago

Hey could you help out like 6 ppl stole the same post from me I'm f*ckin mad

Get the full experience in the app.