@ShiraishiYoki -

And of course Sketch killed the quality of the pic. Size 2070x2896. Time:2:50. I like mermaids *^*

HEART SODA MLP LPS
@Heart_sodaMLP_SU -

Beautiful! How do you draw so beautiful!? And.. can i export it? (I know i'm late with a comment....)

🌿 °·° ~P~ ·°·🌿
@sketcher18ee2dd9 -

Mmmmldhdgajakajsbbs!how can you draw like that eh???eehehehe???

Elvira_bäst
@mustali -

if you like my picture i like your pictures

°Yoki-chan°
@ShiraishiYoki -

@ThunderUpholder‬ who said that I draw only real things? -.-

Alex
@ThunderUpholder -

Cool art but mermaids don't exits.its just an imagination and a false rumour

Odette M.
@Odette_Martiny -

You made this on my Birthday!

⚚̫̫༒̫̫༼̫̫ᴀssᴀssɪɴᴀᴛɪᴏɴ༽̫̫
@__Shiota__ -

💕          💕         💕💕💕 💕          💕       💕         💕 💕💕💕💕         💕💕💕 💕          💕        💕      💕 💕          💕     💕         💕 ................/>  フ .................|  _  _ l ............./` ミ_xノ ............./     | ............/  ヽ   ノ | ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄¯¯¯¯¯¯ | | Неделя                                     | |.                                                   | |               взаимных                  | |                                                    | |       подписок.              💕       | |___________ _ _ _ | (\___/)   || ( > з <)   ||  /   づ    🍥💮🏜

PeachesAndCream
@AnOriginalName -

Me, being the moron I am, thought that you did this in less than 3 minutes 😂

Bu-uk
@BuuK -

I like mermaid too. It's very cute!♡

Tsuki-chan
@_ink_chan_ -

I love the way u have do this drawing it's also very cute 👌💕💕😍😍

ted bundy
@Ieah -

https://sketch.sonymobile.com/feed/56d1c4f6-6998-4a5a-baa9-c2c45988b749

The Peach 🍑.
@Peach_Russia_ -

Please, give a like ---> https://sketch.sonymobile.com/feed/256041ce-a951-4ce3-be8e-ed865a729552

Cookie crumbs!
@Cookie_Crumbs123 -

How come you aren't in a professional art studio or something? You are very talented!

Candelaa
@ProtecTheJibooty -

Whoa this so awesome cool cute and brings out so many 😍😍!! So good love iitt!

Safari
@_animecom -

Сделай пазязя экспорт!!! Обещаю, что выкладывать не буду!!!

❤Azura❤
@AzuraAngelB72 -

I LOVE ❤❤❤❤❤❤💕💕👍👍

Asuna-Chann
@Ilovemyfriends -

I like mermaids two SO BOOTIFUL

karura.chr
@Karura_064 -

OH GOD THIS IS BEAUTIFUL! I LOVE THE ART, EFFECTS, ALL OF IT AAAHHH

Stephen Goubet
@TheFireBoy59 -

https://sketch.sonymobile.com/feed/0526b20a-605d-4ee6-bc70-9f4189972774

🌿Дерзкая Няня🌿
@_Lunteek_ -

| ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄¯¯¯¯¯| |    подпишись,                 | |               пожалуйста.  | |  И пролайкай взаимно💕| |                                              | |___________ | (\___/)   || ( > з <)   ||  /   づ   

♡Tuma♡
@Tumateatachi -

Amazing! I love it😍💕

Hanako 🌸 花
@sketchHako -

It is very beautiful.😍😍😍😍😍😍 Artist.💜💙💚💛💓💞💕❣️❤️🧡💘💝💖💗

Lincoln Ricks
@sketcherda8e8671 -

I thought I told y'all last time, I ant puttn up with this bull

Robion fan
@txvmifztu_ -

Привет подпишись пожалуйста на меня а я подпишусь на тебя

•●~Ochigori~●•
@Tokyoketsu -

Holy frick this is awsome oh my god

name: @IDK
@PINKIE_PIE_MLP -

Actually I'm done for my fanart for ‪@Capnoli‬ but I hope she'll see it and I hope she will unblock me again 😥

name: @IDK
@PINKIE_PIE_MLP -

https://sketch.sonymobile.com/feed/08c6af59-af44-47d2-a5ce-b89d2feb1d7a for capnoli " plz like NOW LOL 😃😊

name: @IDK
@PINKIE_PIE_MLP -

HEY ‪@ShiraishiYoki‬ WHATS UP YOU YOUR LOOKING NICE TODAY!!

🌸✖Karma✖🌸
@Bloody_kitten -

@PINKIE_PIE_MLP‬ im only getting more and more confused here...

🌸✖Karma✖🌸
@Bloody_kitten -

@PINKIE_PIE_MLP‬ i didn't start the fight? I'm not bullying anyone.

name: @IDK
@PINKIE_PIE_MLP -

ITS BEACUOSE YOU STARTED A FIGHT!!! YOUR A BULLY ‪@Bloody_kitten

🌸✖Karma✖🌸
@Bloody_kitten -

@PINKIE_PIE_MLP‬ im confused. Who do you mean with racist bully hater?

name: @IDK
@PINKIE_PIE_MLP -

I FREAKING HATE YOU YOU RACIST BULLY HATER!! ‪@Bloody_kitten‬ AND YEAH sorry lol ‪@ArTsAnDCrAfT

🌸✖Karma✖🌸
@Bloody_kitten -

@ArTsAnDCrAfT‬ ‪@Lily_xyz‬ if y'all stop being rude and read the rules for once. I'm gonna go draw for my commissions and arttrades

Arts and crafts
@ArTsAnDCrAfT -

@Bloody_kitten‬ I'm sorry and ‪@Lily_xyz‬ Thanks for helping out

Arts and crafts
@ArTsAnDCrAfT -

@Bloody_kitten‬ well then ok it's both our faults can we just end this?

Lily
@Lily_xyz -

@Bloody_kitten okay then we can just all stop right now and just apologize to each other

🌸✖Karma✖🌸
@Bloody_kitten -

@Lily_xyz‬ I told her about certain community guidelines, she started being rude. Blaming only one in a argument is wrong, both parts are at fault.

Arts and crafts
@ArTsAnDCrAfT -

I'm not the one who started the fight I just asked a question and you started acting rude to me ok? Case closed

Lily
@Lily_xyz -

@Bloody_kitten actually you started it, all you had to do is tell her the answer to her question and go on with your day.

🌸✖Karma✖🌸
@Bloody_kitten -

@Lily_xyz‬ she started a whole fight. And you are right now making even more fuss actually.

🌸✖Karma✖🌸
@Bloody_kitten -

@ArTsAnDCrAfT‬ I'm currently not talking to her am I? Please stop behaving extremely immature. Your age is not a excuse for behavior.

Lily
@Lily_xyz -

@Bloody_kitten guys, all ArTsAnDCrAfT wanted to know how to do is share a photo, no need to make a fuss about it.

Arts and crafts
@ArTsAnDCrAfT -

@Bloody_kitten‬ she just said she is six y.o what do you say to that

🌸✖Karma✖🌸
@Bloody_kitten -

@ArTsAnDCrAfT‬ good to know because this app is 12+. And you are being rude yourself.

Arts and crafts
@ArTsAnDCrAfT -

@PINKIE_PIE_MLP‬ uh stay out of it bitch I didn't talk to you and JUST LEAVE ME ALONEEE

name: @IDK
@PINKIE_PIE_MLP -

BTW AMAZING ART YA GOT THERE!! 😉😚 ‪@ShiraishiYoki

name: @IDK
@PINKIE_PIE_MLP -

FUCK U ‪@ArTsAnDCrAfT‬ !!!! YOU BASTARD LEAVE HER ALONE!! AND I'M 6 KINDER GR 0!!!!!

Arts and crafts
@ArTsAnDCrAfT -

So you think I'M being rude? Wtf leave me alone I'm just 11 years old

🌸✖Karma✖🌸
@Bloody_kitten -

@ArTsAnDCrAfT‬ "you might be" doesnt mean you are. I'm not picking on you and I'm most certainly not being rude. But good that you don't even bring up the effort to try to be nice to me.

Arts and crafts
@ArTsAnDCrAfT -

@Bloody_kitten‬ because you ARE rude 🙄Jesus🙄 leave me alone btw I might be the youngest here so don't pick on the younger ones

🌸✖Karma✖🌸
@Bloody_kitten -

@ArTsAnDCrAfT‬ lol but telling me I'm rude? Wow lady lmao

Arts and crafts
@ArTsAnDCrAfT -

@Bloody_kitten‬ wut ever I don't need your help any way

🌸✖Karma✖🌸
@Bloody_kitten -

@ArTsAnDCrAfT‬ I'm not rude. And this app is for sharing drawing you 100% made.

🌸✖Karma✖🌸
@Bloody_kitten -

@ArTsAnDCrAfT‬ that's probably for the better if you aren't even gonna share your OWN drawings

Arts and crafts
@ArTsAnDCrAfT -

How do I share my pictures!?! No one is telling meh

ᴄʜᴀʀᴍ
@___soda___ -

о майен готт как красивоооо😻

doodly_woomy [Ideas for new Cookie Run OC?]
@doodly_woomy -

Oh I also use that app! Any tips on how to "mature" my art style?

‪ ‬‭‮‪‫‬‬‭‮‪‫‬‭‮‬‭‮‪‫‬‬‭‮‪‫‬‭‮
@SkyaChu1910 -

0w0 it kinda looks like from a webtoon comic uwu but still! Its beautifu!! 😲😍😍😍💞💞💞

☆Sarah☆
@sarah_chan7 -

UMMMM.....LIKE HOWWW???? AMAZING

💛💫~Ꮯ-Ꮮ-Ꮎ-Ꮙ-Ꭼ-Ꮢ~💫💛
@x_BitchLasagna_x -

[ YOU SHOULD MAKE A COMIC ON THIS!! LIKE ON WEBTOON

%MidnightClan Creator%
@Sparrowsong -

thnx XD i'm starting to draw people

°Yoki-chan°
@ShiraishiYoki -

@Sparrowsong‬ for hands I just look at my hands XD Body I draw without any base

°Yoki-chan°
@ShiraishiYoki -

@niloo_chan‬ Thank you ^-^ I hope you achieve what you want ^-^

%MidnightClan Creator%
@Sparrowsong -

do you have any tips for drawing hands, bodies, etc?

~•°Bean°•~
@back_off_buddy -

YOURE A TOTALLY AMAZING ARTIST!!! seriously though, shes something else

doodly_woomy [Ideas for new Cookie Run OC?]
@doodly_woomy -

Amazing!!! What app did you use to do this?!💖💖💖

~🌵🌸 Sassan 🌸🌵~
@Sassan_Chan -

it took you only 3 hours ?! This is beautiful 💙✨ I spend more than 10 hours for my drawings XD

※★это второй ты※★
@XxVino -

🌸 | Доброго времени суток, милашка. Я знаю, эта просьба уже всех бесит, но для меня это многое значит. Если тебе не трудно, можешь ты подписаться и лайкнуть мой аккаунт? Я буду очень благодарна | 🌸 🌸 | Good day, cutie. I know this request is pissing everyone off, but it means a lot to me. If you don't mind, can you sign up and like my account? I would be very grateful | 🌸

BLΛƆKPIИK
@BLACKPINKK -

Hi 👋 We are NEW! 🖤 Will you support us, follow us and like, please. We Thank you. BLΛƆKPIИK

♥Mireya Tosame Borbon♥
@Mireyita_T_B -

It's the most beautiful thing I've seen so far♥

~Jellytots~
@Jellytots -

Ahh ejsjsobrosbiaksjflfoslsbdkjsowbdoe so beautiful,😱😍

МяBķöĕ ćŷщęċŤвó 🌚
@myaBkoe -

Привет ~. У меня проходит конкурс на пиар! Можешь заглянуть? Если не сложно рада новым пд)))! Мяу я мявкое существо всех приму)))!

👑Niloo👑
@niloo_chan -

it's really amazing I can't don't say anything I really like to draw as you one day if it's possible for me

💀🔥Kovkn_zoip🔥💀
@kovkn_zoip -

Pirivet Milash UwU Can you like my last sketch? Or subscribe? 🌙👌Пиривет милаш UwU можешь ли ты лайкнуть мой последний набросок? Или подписаться?🌙👌

M.C. Bowen
@mcbowen02 -

Awww i ship it! Need more😍

{☕Кофе с Молоком 🥛}
@molokopechenka17 -

Обожечки! Почему когда я это вижу то смущаюсь , это так МИЛО (≧▽≦)!!

The Otaku Team!
@otakuuuu -

IM MAKING THIS MY WALLPAPER 👌🤣

Твой~Windy♥
@windy31__ -

Если не сложно подпишись на меня🌚♥😢

Aleshandra Vieira
@_Ali_drawz_ -

O.o OMGGGGG ❤️💖😍😍😍😍😍💖❤️!!!!! ITS SO PRETTY!!!!!!! <3 <3 <3

Rk9000
@28_stab_wounds -

The water affects are amazing how did you do that?

MSH Anny
@sketcher2419b79d -

😍😍😍😍😍😲👉👈👍👍👍👍 nice ‪@ShiraishiYoki

Kiki_Cookii
@Lunarosa -

Wow! Look how pretty it is! 💜💜💜💜 It's beautiful!!!!

💙Miki/Blue/Edd/Mercy💙
@Dark_Blue_Tom -

So- yesterday i drew a mermaid and i find- this??? Wow

Dudah
@dudahdrawin -

Congratulion!!!you is artist! I have suprise!!!!!!🤗🤗👩👩.

Parzival
@Lecuosia -

How the heck do u do that? The most I can draw is a tree.

☆Sarah☆
@sarah_chan7 -

Amaziiiinnnnggggg !!!!!)like howwwwww

~4ĔЛØBĔĶ Ĉ ĈЛØMØĤØЙ ПĈИ́XИ́ĶØЙ~{∅ññĕ}
@_Love_666 -

Если не трудно... Можешь зделать Совму где парни?)

kemii
@Kemii_cx -

Mermaids are so beautiful.... you made them both just come to life~!

♤Jinkies♤
@Collywobbles -

If this is only killed quality, I can't imagine how beautiful full quality would be

💕💕Cute knaifu 🔪🔪
@_nekocatyan_ -

💕💕💕💕❤️💖💖💖💖😍😍😍😍😍😍!!!This is SOOOO GORGEOUS AND BEAUTIFUL!!! 😍😍😍😍💕💕❤️💖💖💖😍❤️ 💕💕

꒰ chuu ꒱🎐*ೃ༄
@kawaiichuu -

THAT'S FCKING GORGEGOUS EHSBWJSHSHHSJS 🌸💕🌸💕💓💘💓💘💓💟💓💘💘

Laura__pig
@Laura_pig -

😍😍😍So beautiful 💖💖💕💞💞

Himi 🍀
@mimihamster -

Amazing!!!(⊙□⊙)💕💕💕

馬鹿✿
@poki_fish -

ÙMÚ💟💗💟💗💟💟💗💟💗💟💗💟💗💟💟💗💟💗💟💟💗💟💗💟💗💟💟💗💟💗💟💗💟💗💟💟💗💟💗💟💟💗💟💗💟💗💟💟💗💟💟💗💟💟💟💗💟💗💟💗😢😢😢💟💗💟💗💟💟💗💟💗💟💗💟💟💗💟💗💟💗💟💗💟💟💗💟💗💟💗💟💗💟👏👌😭😭

°TodoMatsu°
@Nika_chaan -

Np Can You Wanna Be Friends?:3

°Yoki-chan°
@ShiraishiYoki -

@luvpillsuwu‬ idk. I just wanted to draw mermaid

•°-Oino-°•
@luvpillsuwu -

Btw, it's amazing💕💕💕💕💕

Kuna_chan
@otakugirl_73x1 -

I wanna draw something just like this but i cant draw a boy

Hari priya
@haripriya -

This is just freaking good OvO

-_Yeet me_-
@HappyFckinPills -

How can it be so perfect?? Btw you are amazing!💙💚

Loveforever
@Sagiri_sato -

Боожечки это ШИКАРНО*^*💞💞💞💞💞❤️❤️💕💕💕

馬鹿✿
@poki_fish -

I JUST LOVE YOUR ART UWU IT'S SO CUTE 💕💗💕💗💕💗💕💗💕💗💕💕💗💕💗💕💕💗💕💗💕💗💕💗💕💕💗💕💗💕💗💕💕💗💕💕💗💕💗💕💗💕💗💕💗💕💕💗💕💗💗💕💕💗💕💗💕💗💕💗💕💗💕💕💗💕💗💕💗💕💕💗💕💗💕💗💕💗💕💗💕💕💗💕💗💕💗

-Inaeku Kumi-
@Inaeku_Naels -

Waaaaaaa~~~~look so amazing~~><how can you draw like this and the time just 2.50!?amazinggggggg💕💕💕💕💕❤❤❤😍😍😍😍>3<

🍷~sas~🍷
@Sasha___ -

Аввв, как мило! > - <

Ame-~
@BezdushnayaYa -

Люблю твои артыы❤️❤️❤️

Ame-~
@BezdushnayaYa -

Wow! Крутооо молодец